lunes, 27 de julio de 2009

Cecilia

Cecilia
Simon & Garfunkel

Cecilia, you're breaking my heart
You're shaking my confidence daily
Oh, Cecilia, I'm down on my knees
I'm begging you please to come home

Cecilia, you're breaking my heart
You're shaking my confidence daily
Oh, Cecilia, I'm down on my knees
I'm begging you please to come home
Come on home

Making love in the afternoon with Cecilia
Up in my bedroom (making love)
I got up to wash my face
When I come back to bed
Someone's taken my place

Cecilia, you're breaking my heart
You're shaking my confidence daily
Oh, Cecilia, I'm down on my knees
I'm begging you please to come home
Come on home

Jubilation, she loves me again,
I fall on the floor and I'm laughing,
Jubilation, she loves me again,
I fall on the floor and I'm laughing

4 comentarios:

Cristina dijo...

¡Me encanta esta canción! (Que con la conexión campestre me temo que sólo puedo oír en mi cabeza...)

Elvira dijo...

A mí también, me recuerda mis 16 años. :-)

Aunque al principio se lamente de que ella no la quiere, todo el rato suena divertida y alegre.

Emetorr1714 dijo...

Yo tenía 18 Elvira, en algo te gano.
Se llegó a escuchar muchísimo, como todo el LP
hasta la noche

besos

Elvira dijo...

Muchísimo, y yo sigo siendo fan de estos dos.

Besos